اخر تابستون

 

 

true love never dies..

put your hands up

dream until the morning

 

 

http://upsara.com/images/25al_tumblr_n5yrffpd6x1txuomlo1_500.png

 

 

 

به فصل دونفرها نزدیک می شویم...

طلب سفر برای تک نفر ها..

+

این هوام میبینه ما تک نفره ایم..همش دونفره میشــــــه..

اصن میدونی چیه؟؟

به درک که هوا دونفره شد..!!!!!!

تنهایی قدم زدن یه فاز دیگه میده:))))

http://s5.picofile.com/file/8106761634/www_queen_pix_blogfa_com_girl_9.jpg

 

بعضی وقتا مجبوری تو فضای بغضت بخندی..

شاکی باشی ولی شکایت نکنی..

بغض کنی ولی گریه نکنی..

خیلی چیزارو ببینی ولی ندیده بگیریش..

خیلی چیزارو بشنوی ولی نشنیده بگیریش..

خیلیا دلتو بشکونن وتو فقط سکوت کنی..

همینــــــــــ(مث حال الان من..)

 

این عکس پایین رو ببینین

.

.

.

عاقا ینی چی؟

من به این تابستون لامصب احتیاج دارم..

ینی داره تموم میشه؟

ینی دیگه اخرشــــــــــه..

 

 

the reason why i smile......:)))))

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

کوثر
ساعت1:39---7 آذر 1393
این فاطمه خانم که باشن که خوشحالی اونو داری هااااااا
باشه دیگه دیدی میگفتم...........میگفتی اصن اینطورنیست.باشه ههههههییی روزگار
پاسخ: بروبابا توام همش قهر کن فاطمه رو نمیشناسی؟؟؟؟؟!!!!! دیونه...


nazir
ساعت19:48---29 شهريور 1393
اوووف کی میخواد خرخونی کنه!!
اصن حالو حوصله ندارم...

پاسخ:‏‎ ‎حالا کی گفته بری خرخونی کنی!


نرگس
ساعت16:50---29 شهريور 1393
اه اه منو یاد مدرسه انداختی
من دلم نمیخواد برم بابا
ای خداااااااااااا
راستی خوبی اطی؟
پاسخ: چرا مدرسه ب این خوبی! انگار تابستون به دهنت مزه کرده ها.....مرسی نرگسی توخوبی؟؟؟


فاطمه
ساعت16:46---29 شهريور 1393
دلم واسه لپ کشیدنات تنگ شده
کی میای اینجا/باتو حال میده بریم بیرون
فقط اومدمی لپمو نکشی دوباره دیدی یه مرضی گرفتم
انداختنش تقصیر توها
پاسخ: نه دیگه نمیتونم بیام..خودت میدونی که..... بزار بیام اصن محکم تر میکشم تا دیگه ذر نزنی:)))))))


فاطمه
ساعت16:42---29 شهريور 1393
اون حرفا چی بود اون روز گفتی دیونه ی خر
هر اتفاقی بیوفته من مثل دره پشتتم
تنهات نمیزارم عاطی این رو مطمئن باش
به قول سارا تا لب مرگ باهات میام



پاسخ: ببین خیلیییییییی خوشحالم که تورودارم فاطی خودم...


فاطمه
ساعت16:38---29 شهريور 1393
درکت میکنم عزیزم
پاسخ: فاطی باز خداروشکر تورو دارم....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 29 شهريور 1393برچسب:, | 3 PM | نويسنده : عاطفه |